Kuka olen?

Hei!

Ensimmäisessä blogikirjoituksessani haluan kertoa kuka minä oikein olen, jotta tiedätte kuka tämän blogin takana kirjoittelee.

Nimeni on Milja Kuikka, olen 23-vuotias. Asun Salossa avopuolisoni ja lapseni kanssa.
Olen ammatiltani nuoriso- ja vapaa-ajan ohjaaja. Olen sosiaalinen, ystävällinen, positiivinen, rehellinen ja avoin persoona. Tykkään sisustamisesta, erillaisista tuoksuista (huonetuoksut, kynttilät, hajuvedet, yms...), eläimistä, shoppailusta ja suklaasta!

Perhe on minulle hyvin tärkeä. Minulla on maailman rakkain 3,5-vuotias poika, jonka kanssa ei tylsiä hetkiä tule. Kanssani asuu myös rakas avomieheni, jonka olen tuntenut päiväkodista asti. Meillä asustaa myös koira.
Pieni perhe, mutta suunnattoman rakas <3

Ulkoilen paljon, pidän kotini puhtaana ja vietän aikaa perheeni ja ystävieni kanssa.

10 FAKTAA MINUSTA:

1. Olen skorpioni
2. Rakastan realitysarjoja
3. Olen ikuinen haaveilija
4. Olen asunut 8 eri paikkakunnassa
5. Rakastan tuoksuja
6. Olen todella hyvä tuhoamaan/hävittämään puhelimia
7. Tykkään palaneesta popcornista ja mustista oliiveista
8. Tykkään katsoa luonto-ohjelmia
9.  Tykkään siivota
10. En tykkää sienistä ja vihreistä oliiveista

Siinä pientä tietoa minusta. Tervetuloa lukemaan blogiani ja seuraamaan opiskeluani parturi-kampaajaksi.


Kommentit